Hombres de rosa

Una de las tendencias de la moda masculina que pisarán fuerte esta temporada primavera/verano 2009 será el rosa. Las propuestas vienen de la mano de Louis Vuitton, Gucci y Dolce and Gabbana entre otros. ¿Qué os parece esta nueva victoria del rosé para hombre?

louis vuitton spring/summer 09gucci spring/summer 09

Modelos primavera/verano 2009 de Louis Vuitton (izquierda) y Gucci (derecha)

d&g cruise 2009

Campaña crucero 2009 de Dolce & Gabbana. Stefano y Domenico proponen el rosa combinado con el negro para hombre.

7 comentarios

Archivado bajo Caviares de tendencias

7 Respuestas a “Hombres de rosa

  1. Odio el color rosa enormement! per noi, per noia, per tot…i si les noies de vegades no hem tingut més remei que anar de rosa (jo m’hi nego) no entenc ja directament com els nois ho fan, però no per ser més o menys home…sinó perquè és com si triessin tenir la regla xD, no he entendria 😀

    (Em sona que això ho he dit abans xDD)

  2. Marta

    Mai m’han acabat de ‘fer’ els homes vestits de rosa!

    Els prefereixo vestits de ‘color carn’ 🙂

  3. Grognon

    Reconec que vaig tenir més d’una camisa rosa, i d’altres de vermelles que amb el temps van degenerar a roses. Si us plau, que no tornin aquells temps!

  4. Sandra

    Uff… el rosa és el meu “anti-color”, i tampoc m’imagino cap noi vestit d’aquest color en plan hello kitty, a no ser que sigui de las juventudes del PP 😀

  5. Orangemoon

    Jo no dic mai a un mai! Odiava el rosa de tot cor i ara vaig molt amb tocs de rosa tot i que prefereixo el taronja obviously.
    D’altra banda un home amb un rosa ben combinat no està del tot malament, mal combinat pot ser un petit desastre. Però les camises rosa fuxia de Paul Smith no queden malament. I m’encanten els skinny rosa de la foto

  6. Huevas de Lumpus

    Jo crec que un rosa-assalmonat i una pell ben morena fa per una tarda d’estiu en una terrassa amb vistes al mar. No per cada dia però acceptable com a ‘complement’ de temporada…
    (no sóc gay)
    (tinc sensibilitat)

    Evitar trajo rosa.
    Tampoc pink-panther (els pantalons que siguin d’un altre color).

  7. Me cuesta verlo… Son de esas cosas que no están hechas para cualquiera, y es muy difícil saber a quién le podría quedar bien.

Responder

